Nog maar twee weekjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bob Kolstein - WaarBenJij.nu Nog maar twee weekjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bob Kolstein - WaarBenJij.nu

Nog maar twee weekjes!

Door: Bob

Blijf op de hoogte en volg Bob

22 Augustus 2015 | Nederland, Groningen

Mijn eerste blog!

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik nog op mijn eigen kamer aan de Gorechtkade in Groningen. Nog maar twee weekjes en dat gaat mijn trip in Australië dan echt beginnen. Ik heb d'r onwijs veel zin in, maar spannend is het zeker.

6 september om 13:10 uur vlieg ik eerst vanaf Schiphol richting Hong Kong. Eenmaal op Honk Kong is er een tussenstop van vier uur en daarna zal ik doorvliegen naar Sydney. Als ik in Sydney ben aangekomen ben ik inmiddels al zo'n 24 uur op pad. Gelukkig zal er in Sydney iemand klaar staan die mij ophaalt en brengt naar het Wake up! hostel waar ik de eerste vier nachten door zal brengen. Van KilRoy (de reisorganisatie) begreep ik dat dit een mooi hostel is om te beginnen als je wilt gaan backpacken door Australië. Het hostel is erop gericht backpackers te helpen met opstarten (do's en dont's, rondleiding door Sydney, Australische simkaart, dat soort dingetjes). Na vier dagen Sydney stap ik weer het vliegtuig in, op naar Darwin.

In Darwin ga ik namelijk een vijf daagse tour maken met een 4wd door de bush bush van het Kakadu National Park. Een kleine google opdracht naar 'kakadu national park' zegt denk ik al genoeg over waarom ik daar zo graag heen wil. Na deze vijf dagen verblijf ik nog een aantal dagen in Darwin en vlieg ik weer door naar Cairns.

In Cairns heb ik mijn laatste echt geplande activiteit gepland, namelijk een vijf daagse duikcursus in het Great Barrier Reef. Het mooie van deze cursus is dat ik er ook meteen mijn duikbrevet mee kan halen. Na deze vijf dagen duiken gaat mijn relatief ongeplande reis dan echt beginnen. Ik ga via de oostkust vanaf Cairns helemaal naar beneden reizen richting Melbourne. Ik ben super benieuwd wat ik onderweg allemaal ga meemaken en doen. Ik ben na het schrijven van deze blog nog enthousiaster geworden dan ik al was. Ik hoop dat jullie als lezer ook enthousiast zijn geworden en mijn verhalen vanuit Australië gaan lezen.

Australie here i come!

  • 23 Augustus 2015 - 19:00

    Margriet:

    Hi Bob,
    Leuk! We gaan je zeker volgen en verheugen ons nu al op je mooie verhalen.

  • 01 September 2015 - 21:08

    Karin:

    Hee Bob,

    Je eerste verhaal over de reis van je leven, leuk! Wij gaan je volgen. Alvast een hele goede reis en geniet ervan! X Harmen, Jeliza en Karin

  • 02 September 2015 - 21:59

    Claudia:

    Hoi Bob,
    Nu echt aftellen. Wij wensen jou heel veel plezier en geniet van de mensen, de cultuur, alles wat op je pad komt! Geen haast, chill!
    We gaan je volgen!

    Miguel, Claudia, Jordi, Famke en Dean

  • 03 September 2015 - 19:59

    Ron:

    Hej Bob,
    "Walking around in Australia"! Njoy the trip! Natuurlijk gaan we je volgen.
    Benieuwd naar je verhalen en ervaringen
    Stay FIT and HEALTHY

  • 04 September 2015 - 20:22

    Aaf:

    Geweldig Bob, wat een bijzonder avontuur ga je tegemoet. Fijn dat we je kunnen volgen. Ik kijk uit naar je verhalen. Als ik lees wat je allemaal gaat doen gaat er een lichte steek van jaloeze door me heen. Goeie reis en kijk goed uit!! Lieve groet uit ons altijd bruisende Vries.... Aaf

  • 04 September 2015 - 23:06

    Jan En Agatha:

    Hallo Bob. Nog 2dagen en dan is het zover.. geniet van de reis van je leven.
    We zullen je zeker volgen. Lieve groet

  • 06 September 2015 - 10:33

    Wietske :

    Hey Bob
    Wij wensen jou een super reis Down Under! Geniet ervan en maak er wat moois van. Wij zijn benieuwd. ..
    Groetjes Stef en Wietske

  • 08 September 2015 - 02:59

    Bob Kolstein:

    Iedereen bedankt voor alle leuke reactie! Gaaf om te lezen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bob

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 572
Totaal aantal bezoekers 10062

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 05 September 2016

Backpacken door Australië

Landen bezocht: